Lissie - Everywhere I Go

hade en bra kväll igår. det var tänkt en tjejkväll med melodifestivalen och godis, men det slutade med att ida och sofia stod för kvällen och vi träffade ett gäng trevliga människor hos dem istället. avslutade kvällen och natten med min favorit robin. idag är det söndag och jag sitter hemma och försöker räkna matte. om en liten stund ska jag äta lite grillat och sen ger jag mig iväg för uppvisning för alla föräldrar och syskon i gymnastiken. avslutar sen kvällen och helgen ihop med min robin.

en grymt bra låt som min syster visade mig här om dagen. grym tjej och grym låt!

Kommentarer
Postat av: ida

tack för kvällen saknade saknde vän, hoppas ni hade kul! <3

2011-05-15 @ 21:35:29
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0