söndag-måndag-tisdag

äntligen är sommarvärmen tillbaka och hela 26 grader ska det vara idag! klockan är halv elva och vid halv ett ska jag åka in till skolan för en lektion. har söndag och måndag firat morsdag, spelat fotbollsmatch, myst med robin, sprungit en hemsk löprunda, lekt med världens sötaste men nästan jobbigaste hund, pluggat och myst lite till med robin. så idag ska jag inte göre mycket mer annorlundare saker än så. träna fotboll, plugga och mysa med robin.

två bilder från igår. hade håltimma i två och en halv timma, så jag och mina vänner gick ner på stan och åt lunch på gräddhyllan. sen satte vi oss i parken och åt jordgubbar i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0