VÄNERSBORGSCUPEN

fredag
lördag
slängde ihop några bilder från igår och idag. jag och robin spelade tennis vilket jag inte har gjort på evigheter, hade sen fredagsmys och la oss tidigt. idag gick jag upp klockan sex för att rulla iväg mot vänersborg. hade den årliga vårcupen där. "ploj-fristående", trampett och tumbling. det gick bra, men vi kom tyvärr inte på pallen. efter att ha varit i hallen från klockan åtta kändes det lite smått skönt att äntligen få åka hem klockan nio på kvällen. där av den sista sköna bilden. karin, marielle och lovisa, ser lite smått trötta ut! när jag kom hem befann sig tre favoriter i huset, nämligen ronja, felicia och olivia. så jag avslutade kvällen med dom och la mig sen och somna i soffan. ska nu släcka lampan och somna om på nytt, imorgon väntar fotbollsmatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0