HEMMA

jag är hemma! det hade absolut inte skadat med en vecka till i cypern, men jag känner mig ändå rätt nöjd och det är trots allt ganska skönt att vara hemma igen! jag har haft en underbar vecka och har verkligen vilat ut mig så mycket som det bara går. vädret kunde ha varit bättre, vi hade tyvärr bara en enda dag då det var sol hela dagen, annars var det oftast bara sol från när vi vaknade, fram till tolv-snåret. men när det inte var något vidare sol-väder gick vi runt i staden bland massor affärer. det har varit så skönt att få bara vara, inte behöva tänka, äta gott, njuta av solen och vara borta från gråa trista skövde. bilder kommer komma upp snart, men så länge så blir det bara ett litet smakprov, för resten lägger jag in imorgon eller på måndag. ska inte sitta framför datorn hela kvällen, för snart kommer min bror på besök och då blir det min favoriträtt på matbordet. familjemys ska jag ha ikväll. KRAM



längtar redan tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0