MÅNDAG

måndagar är alltid lika sega och man vill bara inte gå upp på morgonen! efter en skoldag från åtta till två åkte jag till högskolan där jag träffade en tjej som ska vara lite extra mattelärare / personlig mattelärare, kalla det vad ni vill, för mig en eller två gånger i veckan. det handlar absolut inte om att jag har IG i matte eller några större problem. jag vill helt enkelt sikta på högre betyg i matte och få saker förklarade på fler sätt än min riktiga mattelärare gör, ge mig lite motivation typ! min pappa kom då med den lysande idén med extramatte, så han kontaktade en lärare från högskolan som sen pratade med sina elever som utbildar sig till lärare. så idag har vi suttit och knåpat lite i min mattebok och tjejen jag ska som lärare var jättetrevlig!
efter mattestunden gick jag till gymmet och tränade en stund. nu har jag precis stoppat i mig mat, ska hoppa in i en varm dusch och sen spendera hela kvällen framför teven och bara ta det lugnt och mysa!



Kommentarer
Postat av: erica

du är ju inte dålig snygg, maya!

2011-11-14 @ 21:05:49
URL: http://ericamalmenskog.blogg.se/
Postat av: oliv

finaste maya<3

2011-11-14 @ 21:16:26
Postat av: ida

du är verkligen en skönhet!

2011-11-16 @ 17:03:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0