MÅNDAG

jag behövde verkligen den här extradagen utan skola. skulle i och för sig behöva en dag till, men man kan väl inte begära för mycket. idag vaknade jag hemma hos min robin. på morgonen har vi varit så duktiga att vi har varit ute och sprungit i spåret. och resten av förmiddagen har vi ätit mat och tagit det lugnt framför några filmer. ville inte åka hem därifrån, men när robins jobb kallade och några timmars matte väntade för mig, fick vi sätta oss i bilen mot skövde. jag och sara satt i 2,5 timmar idag och mitt huvud värkte och skrek när vi var klara. men nu har jag bannemig räknat matte klart för idag, och jag har nu precis gjort mig välförtjänt av en god middag. ska plugga ännu mera ikväll, för nu känns det som att skolgöran aldrig tar slut. får belöna mig själv med " halv åtta hos mig" och "ensam mamma söker", så blir jag nöjd. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0