ONSDAG

mitt huvud sprängs snart så länge som jag har suttit framför datorn och skrivit på en inlämning. så ska alldeles strax lägga mig i min underbara säng, för det är jag helt klart värd ikväll!
har bara haft två lektioner idag med en håltimma emellan dem, så även lite plugg däremellan fick jag gjort. men trots hur mycket jag än pluggar känns det som att det ändå aldrig tar slut. trotsade min lilla förkylning och tränade en stund på gymmet ihop med felicia efter skolan. så idag har jag varit i skolan, tränat och pluggat. en sån där dag man bara har gjort nytta i princip! GODNATT&KRAM

har inga bilder som passar till dagen, så fyller ut med en härlig bild från saknade cypern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0