SÖNDAG - FARS DAG

vilken fin söndag jag har haft idag. vaknat upp bredvid min kärlek, varit en runda på stan och lagt ner hela min själ på att baka och dekorera cupcakes. hoppade över gymnastiken idag efter som jag kände mig lite halvkass i kroppen, och det vill jag verkligen inte ska bryta ut till nått större. ikväll ska jag fira min älskade pappa på fars dag. pappa har valt sin favoriträtt och det blir godsaker till efterrätt!
min älskling kommer till mig också och linus ska också komma så kvällen kommer avslutas med söndagsmys framför någon bra film!





måste erkänna att jag blev nöjd så som jag kämpa!! perfekt present också med en tröja som det står "världens bästa pappa på".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0