SÖNDAG - FÖRSTA ADVENT♥

det blev en jättebra kväll hos becca igår! hon fick fina presenter, vi åt god mat, spelade spel och hade det jättetrevligt. det blev en väldigt väldigt lugn kväll för mig, men jag hade lika kul för det!!
idag vakna jag av en gnällande hund och fick motvilligt gå upp med honom, eftersom mina föräldrar inte är hemma och kan sköta det. idag är det första advent, så när mamma och pappa kommer hem ska vi ha våran traditionella adventsfika. så himla mysigt! senare idag ska jag träna gymnastik. det känns som att det var längesen nu, så det ska bli kul. ikväll ska jag ha mitt vanliga söndagsmys med min älskling, äta gott, se på en film, och bara mysa dem sista timmarna av helgen.♥
 


tog bara ett enda kort igår. men det blev på födelsedagsbarnet, fina becca♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0