SÖNDAG

det var så mysigt med pepparkaksbak igår. när vi satte på lite julmusik på det kändes det nästan som att det var jul på riktigt. hälften av plåtarna blev brända, men resten blev bra! efter baket såg vi på en skräckfilm med massor godsaker att tugga på, och pratade om allt mellan himmel och jord i över en timma.
idag vaknade jag och robin vid nio och han åkte ganska direkt hem för att spela match. om en stund ska även jag iväg för att spela match. det är första gången för iår som mitt lag spelar futsal och jag är skitnervös, hade gärna tränat innan jag spelar första matchen.. men det är som tur var bara träningsmatcher, så det kommer nog gå så bra så! ikväll åker jag hem till min robin och har söndagsmys. han jobbar kväll imorgon och jag är ledig, helt underbart med långhelg!

ett par bilder från igår!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0