TISDAG

sitter i min varma morgonrock och tänkte precis dyka ner i havet av skolgöra jag har. robin ligger och sover i min säng, men jag får så illa sitta kvar här och plugga istället. idag har jag haft en krasslig och ond hals, så någon fotbollsträning för mig blir det ju inte. så eftersom jag blir ledig ikväll ska min robin bjuda mig på middag och bio. jag älskar att hitta på mysiga saker på veckodagar, då blir veckan inte lika tung som den hade blivit om man bara satt hemma med näsan i alla skolböcker varje kväll. nu får jag sätta igång och skriva på en av alla fem inlämningar, om jag ska kunna lämna huset med gott samvete ikväll!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh du är så fin maya!!!

2011-11-30 @ 11:11:28
URL: http://amandaamohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0