TISDAG

jag är helt död i hela kroppen efter att ha varit i skolan från åtta till fyra. men jag är glad också, för att äntligen förstå matten vi håller på med, och att provet på torsdag inte känns lika tungt som förut. men nu måste jag ta tag i alla andra tusen saker som ska göras klart. ska försöka skriva klart en uppsats i engelskan innan jag åker på fotbollsträning vid halv nio. kommer frysa ihjäl när jag kommer hem och slänga mig under mitt duntäcke direkt, och vänta på min robin som kommer klockan tolv. ett sånt bra avslut på en bra dag. men det bästa av allt just nu är att jag har sovmorgon till halv tio och slutar elva imorgon. så skönt!




två bilder från cypern, som jag längtar tillbaka till så fruktansvärt mycket just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0