TORSDAG

jag älskar att komma hem från skolan på torsdagar. då vet man att det bara är en skoldag kvar och fredag imorgon, och sen en efterlängtad helg. idag hade jag en kort, slapp och bra dag i skolan. matteprovet gick faktiskt jättebra och jag kände mig nöjd som bara den när jag var klar. nu ska jag ta tag i några läxor som måste göras, och sen ska jag, pappa och felicia gå på bio. min pappa är ett stort fan av tintin och har alltid varit, men han kände väl att det skulle kännas lite dumt om han gick på den själv, så då ville självklart jag och felicia följa med, för det ska bli skitmysigt! som pricken över i:et på denna fina, mysiga och lyckade dag kommer robin och sover hos mig inatt. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0