TORSDAG KVÄLL

min kväll har varit så mysig. tintin var grym och nu kan jag bara vänta tills tvåan kommer, det hade jag aldrig trott! imorgon har jag sovmorgon till halv elva, så då kan jag med gott samvete vara vaken och vänta på att min robin ska komma.
så skönt med fredag imorgon. veckan har gått jättefort men trots det kunde inte helgen kommit mer lägligt. har en helt fullspäckad helg framför mig och vet inte riktigt när jag ska hinna andas ut. får väl hoppas att kommande vecka blir lugn så jag kan vila då istället.

nu ska jag bädda ner mig och se några avsnitt av adam&eva!♥



jag&flisan♥

Kommentarer
Postat av: :)

hej! Ville bara säga att jag läser din blogg varje dag och den är hur bra som helst! Men jag ville bara fråga vilket gymnasie du går på och vilket program du går? Och berätta om det är något att rekomendera och så:) kram!

2011-11-26 @ 13:10:06
Postat av: sv: :)

Hej! åh vad kul att höra:) Jag går på västerhöjdsgymnasiet, omvårdnad. jag kan absolut rekomendera det, för jag älskar det! om du tycker om att jobba med människor och hjälpa andra, är det deffenitivt något för dig!jag ångrar inte ens sekund att jag valde omvårdnad! alla lärare är grymma, och det vi håller på med är också välidgt intressant och roligt. självklart kan mycket vara tråkigt också, och man hatar ju skolan ibland, men under den tiden då man är som mest skoltrött, är jag glad att jag går omvårdnad och inte typ natur:)

2011-11-27 @ 09:50:28
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0