TORSDAG

jag har haft en jättemysig eftermiddag. efter skolan mötte jag min saknade vän towe på stan där vi gick på en liten shoppingtur, dock utan några fynd för min del. sen åt vi mat och avslutade med en fika på rådhuset. så skönt att få prata av sig, och det är inte klokt vad jag har saknat min fina vän!

ikväll ska jag inte öppna skolböckerna över huvud taget. jag lyckades faktiskt ganska bra igår, så nu är jag så stolt över mig själv att jag känner mig värd en kväll utan skolgöra. sitter och äter/dricker smoothie och ska snart lägga mig i felicias säng och titta på en film med henne. jag älskar torsdagar när man vet att det är fredag imorgon!



Kommentarer
Postat av: towis

och jag har saknat dig med! helt sjukt vad det är skönt att få prata av sig med dig och att äntligen få träffa dig goding.

puss, älskar dig <3

2011-11-10 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0