ONSDAG

jag älskar känslan av att bli klar med något som har stressat mig så mycket. min engelskauppsats som kändes helt omöjlig att göra klar, är skriven och inlämnad. en dag för tidigt till och med! har räknat lite matte inför provet imorgon också, men insåg att timmarna framför engelskan gjorde mig för trött för att plugga ännu mer, så det får helt enkelt gå som det går nu. men jag är så glad att jag äntligen tog tag i en sak och att min läxhög kan betas av lite smått. har tränat på gymmet idag också. jag har ju nästan bara varit duktig! förtjänar hela kvällen i soffan med en kopp varm choklad med grädde!



fina och saknade ida♥


Kommentarer
Postat av: ida

buhuuuu, min gose! Du är goooooo and aj miss jooo

2011-11-24 @ 15:05:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0