MÅNDAG

jag är så stressad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. på tre veckor har jag 5 inlämningar, 3 prov, 1 redovisning och 1 läxförhör. det blir 10 saker totalt och jag vet knappt vart jag ska börja.
jag hade i alla fall en sovmorgon till elva idag som jag kände var välbehövlig. efter skolan var jag på högskolan och räknade matte i två timmar så har ju använt hjärnan lite idag i alla fall. ikväll blev det inte gjort ett skit trots min stress. jag skjuter upp det till imorgon, och håller tummarna för att jag får en gnutta motivation till att plugga då istället. har faktiskt varit duktigt och tränat idag också, gick till gymmet direkt efter högskolan och gjorde av med lite energi. resten av kvällen ska jag bädda ner mig i min säng framför eva&adam. KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0