SÖNDAG

efter att ha vaknat upp till solsken varje dag i en vecka, kändes det rent ut sagt förjävligt när jag titta ut genom fönstret imorses och bara såg grått framför mig. det enda jag försöker tänka är att det förhoppningsvis snart blir vitt ute istället och att mysiga julen närmar sig, då känns allt lite bättre. idag skulle jag ha åkt och tränat på gymmet efter denna vecka med enbart onyttigheter på menyn. men det sluta istället med att jag och robin åkte hem till hans mormor och morfar och fikade och hade det trevligt. så något gym blev det ju inte. ikväll har jag haft söndagsmys med familjen och robin. tacos till middag och snart väntar min favoritsöndagsfilm (som jag redan har sett tusen gånger), beck!

nu har jag samlat ihop en hög med bilder från resan, så här kommer dem!


























Kommentarer
Postat av: louise

så otroligt fina bilder maya!

2011-11-10 @ 19:43:34
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0