ONSDAG

sitter nyduschad och fräsch i min varma morgonrock efter att ha sprungit milen med pappa. jag hade verkligen noll motivation idag och ville bara lägga mig ner på marken och dö, men då är det sån tur att jag har pappsen som springer bredvid mig och får mig på bättre tankar så att jag inte ger mig.
ikväll SKA jag plugga. två kvällar i rad har gått då jag har tänkt göra det, utan att det har blivit av. jag förstår inte varför det ska vara så svårt.

senare ikväll kommer min älskling till mig. jag kommer antagligen redan har somnat när han kommer, eftersom han slutar jobbet halv tolv, men det är ändå så skönt att bli väckt och få någon som håller om en. då brukar jag bli på så bra humör dagen efter!


Kommentarer
Postat av: amanda

så himla fin maya!!

2011-11-10 @ 13:03:48
URL: http://amandaamohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0