FREDAG-LÖRDAG

så skönt med helg efter att ha haft en ganska tung vecka med plugg. provet i fredags som jag har råpluggat till, visade sig vara jättelätt, så det kändes skönt i magen efter allt slit. igår invigde jag helgen ihop med mina fina vänner towe och chantelle. vi hade idol-kväll och avslutade med en skräckfilm. perfekt fredag för en trött människa som jag! idag tvingade jag mig upp vid nio för att inte sova bort hela dagen. ska hinna med mycket! ska ta och ställa mig på löpbandet snart och göra av med lite energi. sen ska jag åka hem till min goding ida och ta igen alla timmar av prat som vi missat! efter min vistelse hos idis åker jag vidare till robin och har lördagsmys. har inte träffat honom på en vecka, så äntligen får jag pussa på honom igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0