MÅNDAG

känns jobbigt att det bara är måndag och att en helt ny vecka väntar, med skoldagar från 8-16 i stort sett varje dag. men för varje dag som går så närmar jag mig den 28 oktober. det är 11 dagar kvar idag, tills jag åker till cypern. det är verkligen nu som man behöver en resa som mest. när skolan pressar en och när det blir kallare och mer deprimerande väder för varje dag som går. idag har jag gjort denna kalla måndag till något bra trots allt. gjorde klart min inlämning i skolan som jag trodde jag skulle få sitta hela kvällen med, gick på stan utan att köpa något, och tränade ett riktigt hårdpass på gymmet. blev så slut att jag fick ont i magen! kom hem till ett dukat bord och har proppat i mig supergod middag. ikväll ska jag sitta framför brasan, äta mammas goda smoothie och mysa.


Kommentarer
Postat av: oliv

Åh vad du e vacker!!<3

2011-10-17 @ 21:21:04
URL: http://oliviaclaudia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0