MÅNDAG

så otroligt skön start på veckan. har sovmorgon till halv två idag, så har sovit ut med min robin som också börjar sent idag. han var dock tvungen att ge sig iväg nyss, så jag satte mig och läste några sidor i samhällsboken som jag ska ha klart till idag. jag har bara en enda lektion idag. i och för sig så är nästan alla andra i min klass lediga helt idag men eftersom jag har samhäll så får jag ta mig till skolan ändå, men jag klagar inte alls på det! ikväll ska jag plugga engelska och träna på gymmet med mamma. en lugn, skön och bra måndag!



en underbar bild på min vän towe. tänkte mest säga att du var grym i lördags (på spökvandringen) och att jag tycker om dig!♥






Kommentarer
Postat av: towis

oj, jag hade inte ens sett det här!

fan vad du är gullig maya och jag längtar efter dig min fina vän <3 PUSS

2011-11-06 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0