MOBIL SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN

har skrivit det på facebook, men nämner det även här. min älskade mobil är spårlöst försvunnen, så det är ingen större idé att försöka höra av sig till den! den har varit borta sen i fredags så har någon försökt höra av sig behöver han/hon inte känna sig ignorerad över huvud taget! det mest irriterande är att den ligger någonstans i mitt hus. jag har inte varit ute med den, så det finns ingen möjlighet att den skulle ligga någon annanstans än i mitt hus. jag känner mig helt naken utan min mobil, som att jag har tappat mitt barn! det låter ju skitmesigt, men det finns väl ändå ingen som inte håller med mig? det allra värsta är att min kamera nu också har försvunnit. det måste spöka i mitt hus eller något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0