ONSDAG

ännu en dag utan min älskade mobil. har varit utan den sen i fredags nu, precis som jag har varit utan min robin. saknar båda två, men robin ett snäpp mer! idag tycker jag synd om mig själv. har legat mot mammas axel och lipat lite över för mycket stress. jag vill och måste hinna så mycket och vet inte vart jag ska börja i all röra. läxor, prov, vänner, träning och allt ska man hinna med trots att man inte är mer än människa. pappa köpte naturgodis till mig som plåster på såren så ikväll tänker jag sitta och trycka i mig det, och plugga till det där förbannade provet jag har på fredag. och juste, jag måste hinna lära mig alla engelskaglosor till imorgon också..



fyller ut med en bild från förra veckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0