SÖNDAG

sitter hemma hos alexandra och tittar på "mysteriet på kyrkogårdsön" , med god frukost till det. har inte sett den filmen sen jag var liten, och älskar den fortfarande!
vi hade en grymt bra kväll igår. spökvandringen var skitläskig och man blev nästan jagad av äckliga spöken, det gick inte att låta bli att skrika!
idag ska jag som vanligt åka och träna gymnastik. sen kommer min robin till mig som jag inte har träffat på hela helgen. så vi ska ha riktigt ordentligt söndagsmys! för en gång skull längtar jag till att det ska bli måndag och ny vecka, för om fem dagar åker jag till värmen!!!



en bild på fina alecc som jag hittade på hennes dator! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0