SÖNDAG

fick gå upp tidigt idag, för alldeles strax ska jag åka upp till orkanvallen där det är "skultorpsdagen". hela skultorps if anordnar det, och alla barn som spelar fotboll i skultorp får medaljer för säsongen osv. sen är det loppis och grejer också. mitt lag ska stå och sälja korv. så det är där ni har mig under förmiddagen! i eftermiddag ska jag träna gymnastik som vanligt. och någonstans i någon lucka mellan dagens aktiviteter ska jag hinna plugga också, och framför allt hitta motivationen till att plugga. sen hoppas jag att jag hinner träffa min robin ikväll också. men det är mycket jag ska hinna med idag, så jag får börja med att sälja korv helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0