TISDAG

jag hatar att vakna upp på morgonen när man somnat med en klump i magen. det sitter i hela natten och när man vaknar känns det som att hela dagen man har framför sig redan är förstörd. men då är det så otroligt skönt att mötas av stora leenden direkt när man kommer till skolan som snabbt får en på bättre humör! skolan gick fort i dag skönt nog. gick till stan och fick med mig lite smått och gått hem, för det är jag väl värd! skyndade mig hem och hann bara slänga på mig fotbollskläderna för att sen åka upp i spöregnet. det var stora pölar på hela planen så bollen kunde inte ens komma någon vart.
nu sitter jag i min varma morgonrock och tittar på halv åtta hos mig. blir alltid glad av det programet. godnatt och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0