TISDAG

hinner bara med ett jättetråkigt inlägg. har inga bilder och ingen rolig information att dela med mig av, så drar en snabb sammanfattning över dagen. hade en lång dag i skolan idag. från tjugo i nio till klockan fyra. skyndade mig hem och hann bara slänga på mig fotbollskläderna och åka upp med en banan i handen. hade första träningen med våran nya tränare. det är grymt tråkigt att den tränare jag har haft i elva år, nu slutar. men våran nya tränare verkar grymt bra så jag tror det kommer bli strålande! har pluggat lite granna och tittat på fotbollen, sverige-holland. så skönt att matchen är över, jag fick nästan en hjärtattack! ska slänga mig i säng nu och läsa några sidor ur boken inför provet på fredag. imorgon har jag sovmorgon till halv tio, yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0