FREDAG-LÖRDAG

jag hade verkligen en grym kväll igår. som sagt så åkte jag och några vänner till göteborg där vi åt god mat, köpte godis på världens största godisaffär och gick på en grym bio. paranormal activity 3 var verkligen den bästa skräckfilm jag nånsin har sett!! jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, och 3:an var dubbelt så bra som både 1:an och 2:an. alla i hela biosalongen verkligen gallskrek, och då menar jag verkligen alla. folk satt och kramades och låg på varandra, man ville nästan springa ut där ifrån! jag tror själva bioupplevelsen gjorde en stor del av filmen, så jag rekommenderar att ni ska se den på bio! men hela kvällen var värt varenda öre, hade en underbar fredag med världens bästa vänner.

idag ska jag följa upp spök-temat för denna helgen och gå på "spökvandring" i skara med några andra vänner. tror det kommer bli grymt och jag har hört att det ska vara skitläskigt! så varken jag eller alexandra kommer våga sova själva inatt, så vi kör sleepover hemma hos henne! ännu mysigare! men innan kvällen, ska jag storstäda mitt rum och åka till gymmet och köra easy-line med alexandra! KRAM

tog bara några bilder från när vi åt middag, så det får vi nöja oss med idag!









Kommentarer
Postat av: Carl Strandberg

Fan va kul ni verkar ha haft :) Vart käka ni e det Pizza Hut :S?

2011-10-22 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0