ONSDAG



Hanna, Lina och Felicia uppträdde på skolan idag. så sjukt grymma!

idag har jag haft kort-dag i skolan. efter skolan kom pappa och hämtade mig, och så åkte vi upp till billingen och sprang milen. ikväll har jag handlat nödvändiga saker till cypern, packat, ätit middag och ska nu försöka plugga lite granna. jag vill att dagen ska ta slut så att det blir torsdag och jag får träffa min robin, hur ska jag klara en hel vecka så många mil ifrån dig? men skönt nog så kommer det inte bara kännas pest och pina att lämna cypern när jag har något att längta till!

skickar också ett stort grattis till min vän ida som äntligen har fått sina 18 år fyllda! hoppas du får en jättebra dag:)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0