TORSDAG - HÖSTLOV!

skönt att det äntligen är torsdag, för idag gick jag på lov! gick i skolan från åtta till två, och gjorde sen ett engelskaprov som resten i min klass ska få göra med imorgon. det gick verkligen inte bra för min del, som det känns just nu. men bara för att det är lov så känns det rätt okej ändå! efter skolan har jag verkligen varit helt död. gått en promenad med wille, legat i soffan och ätit mat. men nu på kvällskvisten har jag varit duktig och städat mitt rum. har nog aldrig haft så äckligt stökigt som jag hade nu. det var verkligen ett bombnedslag, och att lägga sig och sova där i natt hade antagligen slutat i någon allvarlig sjukdom. så efter en timmes städning med plockning, dammning och dammsugning, är jag nöjd och tänker hoppa in i duschen. ska skrubba, göra inpackning och göra mig redo för en vecka i solen.
ska återstående tid av kvällen sitta på mitt rum och plugga lite. klockan tolv kommer min älskling och sover hos mig. och imorgon hinner vi mysa enda till klockan två. måste samla pussar för en vecka när vi inte kommer ses! eftersom jag åker till cypern imorgon!!!

tänkte visa mitt bombnedslag, FÖRE
så äckligt



(är medveten om att min fina teve inte är av den nyaste sorten, men har fakiskt inte prioriterat att investera en nyare modell när denna faktiskt funkar galant!)

EFTER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0