HEJDÅ SVERIGE - HEJ CYPERN!

robin har precis åkt till jobbet och jag saknar honom redan. men vi har haft en mysig förmiddag tillsammans och det var skönt att få sovmorgon. vi har varit på stan där vi shoppade lite och åt lunch. sen har vi legat och tittat på "mysteriet på greveholm" under mitt tjocka duntäcke.   
det var från början tänkt att flyget skulle gå halv sex från landvetter, men sen blev det försenat till klockan nio, och nu visade det sig att flyget inte kommer gå förens halv tolv ikväll. så nu hoppas jag innerligt att det inte blir fler förseningar så vi inte missar morgondagen.. men om flyget går halv tolv kommer vi vara framme runt halv fyra i natt, så vi får helt enkelt sova i solstolen imorgon! nu ska jag snart äta familjemiddag och sen ska pappa skjutsa mig, mamma och felicia till landvetter. vi ses om en vecka!! KRAM♥





tre bilder från när jag, mamma och felicia var i tunisien ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0