HELGENS BILDER / MÅNDAG

fredagkväll - 18-årsfest för ida och louise!


















avslutar med en bild på födelsedagsbarnen!

lördagskväll - myskväll med min älskling!



lite sena bilder från helgen aftonar. hade en bra helg med fullt upp hela tiden!
igår hade jag en supermysig söndag, som blev ett perfekt avslut på en bra helg. vaknade upp bredvid min kärlek efter en lång sovmorgon. pussade honom hejdå och åkte till skövde och mötte upp mamma. vi gick på stan och jag fick hem yttligare några plagg denna helg. fixade även ett gymkort på livingroom. vet dock inte hur jag ska hinna med det eftersom jag redan tränar fotboll och gymnastik, men eftersom både min mamma och min syster har gymkort där, tyckte jag inte att det var mer än rätt att jag också fick ett!
efter stan tränade jag gymnastik i tre timmar, och hade sen världens myskväll med grillat, efterrätt, godis och robin.
idag var första dagen i skolan på fyra veckor och det var faktiskt lite skönt att vara tillbaka. har saknat min klass! hade hål i tre timmar så passade på att ta en premiärrunda på gymmet. ikväll ska jag plugga och bara ta det lugnt. bra start på veckan! 

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0