LÖRDAGKVÄLL

sitter med inpackning i håret som jag gör nästan varje lördag. tränade riktigt ordentligt förut och det kändes grymt skönt efteråt, var nästan själv på hela gymmet! ikväll ska jag laga middag till familjen. eller laga och laga, jag ska i alla fall "fixa" iordning en exotisk planka, vilket består av massor olika frukter och kyckling och gott bröd till det. felicia ställde sig precis i köket och fick för sig att "baka" blåbärs-glass? så ikväll ska jag ha familjemys och grädda våfflor, och självklart smaka på felicias mästerverk. lugna och mysiga helger kan vara det bästa som finns ibland!♥



en bild på mig och felicia från tunisien för två år sen. om tre veckor befinner vi oss på varmare breddgrader igen, underbara cypern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0