7 SEPTEMBER - ONSDAG

fick världens bästa överraskining imorses. klockan sju låg jag och sov som en stock, och helt plötsligt blev jag väckt av att min robin kom in i mitt rum och la sig i min säng. tog mig en lång stund innan jag förstod att det var han! så eftersom jag sällan kan sova med han nu när han jobbar natt fick jag äntligen ligga och sova bredvid min varma älskling!
när jag vaknade vid halv tio igen gick jag upp och gjorde frukost. sen tog jag en halvtimma på löpbandet följt av en lång dusch. nu sitter jag med hårinpackning i håret och tänkte försöka plugga lite. känner ingen motiviation alls, men någon gång måste det ju ändå bli gjort! så jag passar på innan jag ska gå och väcka robin vid tre. PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: linnis

sv: Maya då, ne massa jobbigheter bara...

Du vet, vissa dagar går bara ingenting som det ska!

Hela veckan har varit så nu, blir lite trött i själen av det hela bara. Haha puss på dig!

2011-09-07 @ 19:49:42
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0