FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

helgen har bara rusat iväg och jag sitter nu klockan 05.56 i min säng på en söndagmorgon och ska snart iväg på praktik. helgen i kort bestod av en fredagskväll hemma hos ida med några tjejer fullpackade med godis, idol, film och prat. i lördagsmorgon spelade jag fotbollsmatch, sista a-lagsmatchen för säsongen, och vi vann med 4-2 och kammar hem en tredjeplats i serien! efter matchen stannade alla i laget kvar, för att ha lagaktivitet som "lekar" och tävlingar. sen gjorde vi oss alla fina i omklädningsrummen, för att dra vidare till stan där det väntades bowling, mat och lagfest. hade en bra kväll, med världens bästa fotbollslag. var ju dock tvungen att åka hem rätt tidigt eftersom min tidiga uppgång väntade. så nu hinner jag inte sitta här! ha en bra söndag allihop! KRAM



snodde en bild av louise, som tyvärr inte är med på bilden! bilder från igår med fotbollen, kommer förhoppningsvis upp ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0