LÖRDAG-SÖNDAG

jag hade nog den mysigaste lördagen på länge. åkte hem till min fina vän towe på kvällen. hennes störtsköna och mysiga föräldrar lagade jättegod mat, sen såg vi på två skräckfilmer och låg nerbäddade under hennes täcke med godsaker att tugga på hela kvällen! idag vaknade vi vid tio, och såg klart på en av filmerna som vi inte hann se klart igår innan vi båda låg och halvsov. sen hade hennes mamma gjort jättegod frukost till oss. vid tolv var jag tvungen att ta bussen hem eftersom jag om en liten stund ska ge mig iväg för att träna gymnastik. första träningen för iår, och jag är faktiskt lite nervös. men det ska nog gå bra!
typiskt söndagsväder idag, så egentligen borde man bara ligga inne och titta på filmer hela dagen. men ikväll ska jag förhoppningsvis åka hem till olivia för att ha lite söndagsmys. passar perfekt när jag är ledig imorgon också!






den näst sista bilden passar kanske inte så speciellt bra ihop med de andra bilderna, eftersom den kommer från mobilen. men tyckte den var bra söt att den fick vara med ändå!
sista bilden är på den goda brakfrukosten towes söta mamma gjorde till oss!

tycker om dig towe♥








Kommentarer
Postat av: towe

du är bäst hjärtat <3

2011-09-18 @ 13:20:18
URL: http://towis.bloggplatsen.se
Postat av: towe

världens bästa maya. du är underbar. älskar dig <3

2011-09-18 @ 16:50:01
URL: http://towis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0