LÖRDAGKVÄLL-SÖNDAGKVÄLL

det är söndag och helgen är redan slut. har haft en riktigt mysig söndag med "friskvårdens dag" på billingen med mamma, och sen fotbollsmatch under kvällen. vi vann med 4-1 vilket kändes grymt skönt! sitter nu och tittar på idol som avslutning på helgen och ska sen lägga mig direkt efter det. ska upp jättetidigt imorgon för att vara i falköping och ha min första dag på praiktiken i fyra veckor. ska vara på "psykos-avdelningen". är riktigt nervös och har fantasier om både det ena och det andra av vad jag kommer få se. men har hört att det är grymt intressant!

på tal om annat så tänkte jag bara säga att gårdagskvällen blev lyckad. grymt tråkigt att vår vän martin ska iväg och läsa i skottland i fyra år. men får väl hoppas att han hittar hem någon gång i alla fall! orkar inte lägga in alla bilder jag tog igår. så snor sålänge några bilder från towe, och lägger sen upp mina imorgon!






avslutar med en bild på batman-martin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0