MÅNDAG

när ska jag kunna klara av en hel dag utan att halvsova på bussen, gäspa mig igenom dagen, somna på lunchrasten, och halvsova på bussen påväg hem igen? jag älskar min praktikplats och jag trivs verkligen bättre än jag nånsin har gjort på en praktik, vill ju helst inte visa min uppskattning till personalen genom gäspningar och ögon som nästan faller ihop.

har i alla fall kommit hem för ett litet tag sen och har slängt i mig en god middag. övervägde att hoppa träningen ikväll, och råka istället ta en stor kladdkakebit från gårdagen. ska bara titta på idol ikväll och sen gå och lägga mig på momangen!


Kommentarer
Postat av: fillepilleflisanbiza

fin bild!!!

2011-09-27 @ 10:41:51
Postat av: towe

fina du maysan <3

2011-09-27 @ 16:28:07
URL: http://towis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0