MÅNDAG!

åkte hemifrån halv sju, och kom hem halv sex. är sjukt trött, men hade en bra första dag på praktiken! trivs bra och tror jag kommer få fyra grymt intressanta och lärorika veckor framför mig.  ikväll ska jag bara ta det lugnt! inte röra mig en centimeter, titta på halv åtta hos mig följt av idol.
fick ett äckligt bra schema och är redan ledig i två dagar. så imorgon och på onsdag har jag ingen praktik, sen går jag torsdag och fredag, sen är det långhelg fram till måndag! ser ut ungefär så hela tiden!
ska som jag har sagt, lägga upp mina bilder från i lördagskväll, och sen slå på ett av de bästa programen jag vet: halv åtta hos mig!













ett par till bilder finns på facebook.



Kommentarer
Postat av: louise

shit är verkligen så svårt att hinna med allt men snart måste vi trycka in en liten dejt tycker jag :D

2011-09-06 @ 13:17:09
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0