MYS-FREDAG

ligger som en stor ballong i min säng och det känns som att jag ska spricka vilken sekund som helst. har haft en riktig mys-tjej-kväll. cornelia hade lagat jättegod mat, och till efterrätt stod äppelpaj, muffins, choklad och smågodis på menyn. Jag har haft godisförbud i en månad (inte mycket att skryta om, men ett år tänker jag inte ge mig på), så nu när det äntligen är över var det dax för frossning på riktigt. det var längesen jag var så sjukt mätt och mådde så sjukt illa! men gott var det! hade förövrigt en jättemysig kväll med massa prat och film.
nu är det dax för att sova, imorgonbitti har jag lovat pappa att gå ut och springa med honom... lär rulla fram även då. GODNATT!♥









vi alla hade uppknäppta byxor och låg i matkoma resten av kvällen. men mysigt hade vi ju i alla fall!
olivia blev även gravid under kvällen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0