ONSDAG

fick äntligen sova ut imorses, omhållen av min varma robin dessutom. vi åt frukost framför mysteriet på greveholm när vi vaknade och sov sen i två timmar till. vi båda var verkligen dödströtta. vid ett åkte vi in till stan och robin bjöd på lunch på thaihouse. efter lunchen åkte han och jobbade och jag åkte hem till min grymma vän klara i tidaholm. hon slingade min utväxt och klippte bort allt slitet vilket var väldigt behövligt.
sitter nu framför idol och äter lite kvällsmat. efter idol ska jag hoppa i säng direkt!




världens finaste♥

Kommentarer
Postat av: mandis

sv: mayaaa min fina, kom upp snart så får du glo, träffa och krama lite på honom irl istället! massa puss och hjärtan

2011-09-29 @ 13:52:30
URL: http://bjorklinsandblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0