TORSDAG

hade en toppendag på praktiken idag precis som vanligt! efter praktiken har jag, precis som jag tror de flesta andra i min klass också har gjort, stått och bakat. 29 st kladdkakemuffins med dumlebitar i gjorde jag, som jag ska bjuda på imorgon när det är min sista dag på praktiken! jag vet att det bara är 28 st på bilden, men jag var ju tvungen att smaka på en, annars hade jag aldrig vågat bjuda på dom! skulle ju pluggat idag också.. men nu har idol börjat, och efter det måste jag slänga mig i säng om jag ska orka upp halv sex imorgon. så får bli en annan dag!
nu ska ni få se en bild på mitt vackra mästerverk och sen ska jag koncentrera mig på idol istället för datan! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0