TISDAG-ONSDAG-TORSDAG

fick aldrig till någon uppdatering i tisdags, men kan väl försäkra de flesta om att inga större nyheter har missats. jag hade praktik från halv åtta till halv fem. tränade fotboll och va med robin. känns som en ganska normal tisdag för mig! igår hade jag en jättemysig onsdag. efter praktiken åkte jag direkt in till skövde där jag träffade två mysiga tjejer vid namn ida och victoria. vi satte oss på rådhuset och åt jättegod fika/middag/kvällsmat. när vi hade pratat av oss ordentligt åkte vi till tibro, hem till ida. vi köpte lite godsaker och hade myskväll framför en god gammal film! stannade över natten hos idisen och kom precis hem nu efter att hon har åkt till skolan och jag om en stund ska ge mig iväg till praktiken för ett kvällspass. ska slänga i mig lite lunch och fräscha till mig. sen väntas praktik från ett till halv nio. kvällen ska jag spendera med min robin!



en mysig bild från igår. alla har dock laserögon, men bra söta ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0