FREDAG

Fredagen börjar snart lida mot sitt slut och jag har haft en bra och rolig start på helgen. Började såklart dagen med skola från åtta till två och efter en liten stadstur blev jag upplockad av Amanda och Ida för att åka till Tibro. Vi har under kvällen varit på Isrevyn "world on ice". En grymt bra show och jag kan inte annat än tappa hakan och bli imponerad av hur duktiga alla är. Det enda minuset med kvällen var väl att jag nästan frös ihjäl och mina fötter domnade bort. Men som tur var så kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag nerbäddad under en filt i soffan och äter choklad. Ska snart hoppa i säng för att imorgon åka mot Vänersborg för att tävla med gymnastiken hela dagen. Hoppas alla har fått en mysig fredag och godnatt❤

image description


Kommentarer
Postat av: louise

Kul det var att se dig:) och vad roligt att ni gillade showen, ni var en GRYM publik <3

2012-04-13 @ 23:18:11
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0