LÖRDAG-PÅSKAFTON

Igår startade jag och Robin dagen med att åka till simhallen för att motionsimma. Vi var helt slut efteråt och var färdiga att somna när som helst. När vi kom hem hade pappa gräddat våfflor och sen la vi oss och sov en stund. Under kvällen åkte vi hem till David där vi lagade mat och myste.

Idag var jag och Robin uppe tidigt för att åka in till stan vid öppningstid. Vi gjorde ett par ärenden och sen åkte han hem till sig och jag hem till mig eftersom vi ska fira påsk på olika håll. Om en liten stund ska jag äta påsklunch med familjen och sen är det självklart påskäggsletning. I eftermiddag åker jag hem till Alexandra där det bjuds på middag. Påskfirandet ikväll står Ebba för och eftersom det är första påskaftonen på länge som jag är hemma, då inga träningsläger eller resor är ivägen, så hoppas jag att det blir ett riktigt lyckat sådant! Jag kan bara avsluta med att säga GLAD PÅSK!🐔🐤

Två bilder från igår hemma hos David, och två bilder på mitt fina påskägg jag gav till Robin imorses❤

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0