LÖRDAG

Sitter på bussen påväg till min Robin efter lång dag i en idrottshall. Har varit i Vänersborg och tävlat i gymnastik och var inte hemma förens nio nu ikväll. Så jag hann bara hem och duscha på några minuter innan jag vände igen och satte mig på en buss. Tävlingen gick i alla fall hyfsat bra för min del, mitt lag kom trea i både fristående och tumbling, så vi är nöjda! Har varit så nervös hela dagen, precis som jag är på alla tävlingar eller matcher eller vad jag än ska göra. Så det är lite småskönt att det är över. Trots att jag missar en kalaskväll så ska det bli skönt att bara åka hem till Robin nu och mysa. Vi måste däremot gå och lägga oss ganska direkt eftersom vi ska åka till Ikea tidigt imorgon bitti och handla möbler till hans nya lägenhet. Längtar så jag spricker!

Tog i stort sett inga bilder under dagen, men för att få lite färg i inlägget så har vi här är två hemskt tråkiga bilder jag av någon anledning ändå lyckades ta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0