MÅNDAG

Jag saknar redan helgen som har varit och längtar ihjäl mig till att det ska bli fredag igen. Vi har dessutom långhelg från fredag till tisdag så det kan verkligen inte bli bättre. Idag började jag dagen med en liten sovmorgon till halv tio innan jag motvilligt fick ta mig till skolan. Skulle egentligen ha slutat fyra, men efter näst sista lektionen åkte jag hem eftersom jag hade så ont i min stackars mage (sen är hälsopedagogik de mest ovärdaste lektionerna man kan ha så det var inte ens att tveka på). Så nu har jag bäddat ner mig i soffan under en filt och ska snart plugga lite granna innan pappa blir klar med maten. Ikväll ska jag bara träna gymnastik och efter det bädda ner mig i min säng och titta på big brother innan jag ska sova.

Samlade ihop lite bilder som andra tog i lördags hemma hos mig och Felicia.
image description

Kommentarer
Postat av: louise

tack för en super trevlig kväll! <3

2012-04-23 @ 20:35:30
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0