MÅNDAG-TISDAG

Kortfattat om gårdagen: gick i skolan till klockan fyra, räknade matte på högskolan i två timmar och tränade sen på gymmet. En lång, jobbig och hård dag med andra ord.

Idag kan jag nog inte ens beskriva hur mycket jag ångrar att jag tränade igår. Jag som precis kände mig hyffsat frisk vaknade upp imorses med en hals jag inte kunde svälja med. Sådär tjock och smärtsam så att det känns som att man har en stor sten ivägen. Jag blev så förbannad och där var hela min dag förstörd. Jag ville egentligen bara krypa under täcket igen och stanna där hela dagen, men att missa en dag i skolan betyder att man kommer 7 mil efter, så jag drog på mig mjukiskläderna och tvingade mig till skolan ändå. En skoldag med packat schema från åtta till fyra satt himla fint på det. Nu ligger jag äntligen nerkrupen i soffan och tänker stanna här hela kvällen. Fick boka av två pass på gymmet som jag hade sett fram emot idag, så jag tänker istället kompensera det med bigbrother och något gott att äta. Bra utbyte. Tack och hej från positiva mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0