ONSDAG

Jag kämpade mig iväg till skolan imorses trots att jag hade haft den värsta morgonen på länge, fortfarande var dödsförkyld och att robin låg nerbäddad i min säng. Hade egentligen mest av allt bara krupit ner bredvid honom och stannat där hela dagen, men eftersom jag bara inte orkar få all skolgöra över mig senare, så tog jag mig till skolan ändå. Nu är jag hemma och har placerat mig i soffan, där jag tänker stanna hela kvällen. Måste dessvärre börja plugga vilken minut som helst, eftersom jag självklart kom efter redan igår. Ska också försöka övningsköra med pappa under kvällen om jag hinner innan klockan blir natt. Det är nog bäst jag sätter igång med allt nu. Puss&Kram!♥



Kommentarer
Postat av: linnis

sv: hihi men åh, tack going!

Förresten! DU skulle inte vilja ställa upp på en fotografering? typ som jag har fotat mirre i högt gräs eller så? hah :)

2012-04-11 @ 21:00:43
URL: http://leyni.blogg.se/
Postat av: amanda

Men det var då fasen va snygg du var då gos!

2012-04-13 @ 13:37:23
URL: http://amandaamohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0